Följ Delete Sweden AB

Det är kaxigt att ta ansvar!

Nyhet   •   Maj 12, 2016 13:21 CEST

Skärmklipp från delete.se

Det tycker i alla fall vi på Delete. Därför visar vi nu upp vad våra kunder tycker om oss - på riktigt. Vi har uppdaterat vår hemsida med en räknare som månad för månad visar kundnöjdhetsindex. Samtidigt publicerar vi de senaste kommentarerna vi fått.

För oss på Delete är det oerhört viktigt att våra kunder är nöjda och glada med det arbete vi utför. Hela vägen, från beställning till faktura. Men det är nästan ännu viktigare att veta om något inte är bra. Vi vill bli bättre och snabbt kunna ändra om något hos oss inte funkar.

Genom kundnöjdhetsundersökningen tar vi fortlöpande tempen på vårt arbete och vårt mål är att ligga över 4,0 i vårt kundnöjdhetsindex.

På Delete håller vi en hög ambitionsnivå. Vi ställer höga krav på skydd och säkerhet, ordning och reda. Och vi vill visa att vi är bra, men även vara öppna med det som inte funkar och som kan göras bättre. Det tror vi att både vi och våra kunder vinner på i längden.

Det är ett sätt för oss att visa att vi tar ansvar för det vi gör.